پرسپولیس

سایت تخصصی هواداران پرسپولیس

پرسپولیس

سایت تخصصی هواداران پرسپولیس

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعد از بازی با لخویا روحیه خوبی به دست آوردم و کاملا آماده دیدار با بنیادکار هستیم.


احمد نوراللهی بعد از تمرین امروز پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بعد از پیروزی که مقابل لخویا به دست آوردیم به مصاف بنیادکار می‌رویم و امیدواریم در این دیدار هم نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: تیم ما کاملا آماده است خوشبختانه در بازی با لخویا موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شد برخلاف بازی مقابل ذوب‌آهن، ملوان و صبا با وجود بازی خوب نمی‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. اکنون روحیه بسیار خوبی داریم و امیدواریم مقابل بنیاد کار برنده شویم.

وی در رابطه با اینکه در حال حاضر اولویت او حضور در پرسپولیس است و چرا در اردوهای تیم ملی حاضر نمی‌شود، عنوان کرد: البته اولویت همه تیم ملی است اما اکنون بازی‌های پرسپولیس در آسیا در پیش است و باید بمانم تا در کنار تیم باشم. با توجه به اینکه در حال حاضر تیم ملی در اردو است و بازی‌ها هنوز شروع نشده کنار پرسپولیس هستند اما برای دیدارهای تیم ملی امید و با شروع مسابقات نزد آنها حاضر خواهم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی