پرسپولیس

سایت تخصصی هواداران پرسپولیس

پرسپولیس

سایت تخصصی هواداران پرسپولیس


پرسپولیس فنز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین پاداشی که می‌توان به بازیکنان پرسپولیس داد این است که آنها توانستند دل مردم را شاد کنند.


جعفر کاشانی  در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند مقابل ازبکستان بازی خوبی را به نمایش بگذارند. پرسپولیس بازی بسیار منطقی را انجام داد و در دفاع هم بسیار منسجم عمل کرد انتظار داریم که شرایط تیم در لیگ برتر هم اینگونه باشد و بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی را برای بازیکنان در نظر خواهند گرفت یا خیر تصریح کرد: بهترین پاداش بازیکنان همین خوشحالی مردم است مگر زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم به ما پاداش می‌دادند؟! ان‌شاءالله به بازیکنان هم پاداش می‌دهیم علاوه بر تماشاگران عامه‌ای که طرفدار پرسپولیس هستند برخی خواص هم هوادار این تیم هستند که در این مواقع کمک می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا امیدوار است تیم به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد، تصریح کرد: امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد ما به دنبال این هستیم که از پتانسیل‌مان استفاده کنیم و چالش‌ها را به حداقل برسانیم تا بتوانیم در زمین نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ با لغو دیدار این تیم مقابل نفت سلیمان در چارچوب هفته بیست و سوم مخالفت کرده گفت: به هر حال فدراسیون فوتبال هم طبق ضوابط خود عمل می‌کند و پرسپولیس هم در این زمینه مستثنی نیست ما باید شرایط روحی و روانی خود را حفظ کنیم تا در ادامه لیگ بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاشانی افزود: پرسپولیس هنوز در اول راه لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد بازیکنان به خوبی متوجه شدند که باید احساسات را کنترل کنند و منطقی و با درایت بدون آتش‌ زدن به حواشی کارهای خود را دنبال کنند امیدواریم که بتوانیم به خواسته مردم پاسخ بدهیم و نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۳
رضا زراعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی